

Projekty UE
Krótki opis projektu:
Przedmiotem projektu jest udział Wnioskodawcy w programie promocji branży sprzętu medycznego, mający na celu skuteczną promocję działalności i produktów Wnioskodawcy na arenie międzynarodowej oraz aktywny udział w promocji Marki Polskiej Gospodarki za granicą. Zakres projektu obejmuje promocję produktów Wnioskodawcy na 3 wybranych rynkach perspektywicznych: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Singapur, Chiny.
Cele projektu:
Celem projektu jest skuteczna promocja oferty produktowej Wnioskodawcy na arenie międzynarodowej, w tym wprowadzenie produktów na rynki perspektywiczne, takie jak: ZEA, Singapur, Chiny. Cel projektu Wnioskodawca zamierza osiągnąć za pośrednictwem zaplanowanych w projekcie działań promocyjnych. Najważniejsze rezultaty jakie Wnioskodawca planuje osiągnąć to: wypromowanie produktów na arenie międzynarodowej, zdobycie nowych rynków perspektywicznych, nawiązanie nowych kontaktów handlowych z partnerami zagranicznymi, zdobycie nowych klientów zagranicznych oraz podpisanie nowych umów handlowych w eksporcie. Osiągnięte rezultaty projektu przyczynią się do zwiększenia aktywności eksportowej Wnioskodawcy, podniesienia sprzedaży eksportowej oraz pozyskania nowych krajów eksportowych. Tym samym Wnioskodawca będzie bardziej dynamicznie rozwijał swoją działalność, wypromuje własną markę produktową na arenie międzynarodowej i przyczyni się aktywnie do promocji Marki Polskiej Gospodarki.
Planowane efekty:
- Liczba kontraktów handlowych zagranicznych podpisanych przez przedsiębiorstwa wsparte w zakresie internacjonalizacji (szt.): 48
- Przychody ze sprzedaży produktów na eksport: 3 661 753.33 PLN
- Przychody ze sprzedaży na eksport produktów będących przedmiotem projektu: 2 543 469,11 PLN
Wartość projektu:
- wydatki kwalifikowane: 895 700,00 PLN
- wydatki ogółem: 1 034 344,00 PLN
- wkład Funduszy Europejskich: 671 775,00 PLN

